Minikmucizelere 10+0 iz karin altinda hafif acı batma gibi bi sey var normal mi rahim büyüdüğü için midir
Minikmucizelere ggelen kanama falan yokda tedirgin oluyorum ya olursa diye onceki kayibimdan dolayi inşallah rahim buyudugu içindir
ggelen Minikmucizelere yok kanama yoksa hiç bişi olmaz Allah’ın izniyle yine de bi dinlenin ağrı olunca
Minikmucizelere Papatyahanimm benim genelde aksam oluyo yemekten sonra gece hazmetmem da zor oldugundan galiba bugun sabahta olunca bi sormak istedim inşallah her sey yolundadir hepimiz için 🙂
Papatyahanimm Minikmucizelere soda sanki hazmi kolaylastiyordu. Yemeklerden sonra icince fark olur belki . Sabah da ac oldugun icin agrimis olabilir bilmiyorum. InsaAllah yolundadir. Bebekler de sagliklidir iyice