Ben ne tarafta rahatsam orda yatıyorum valla😄 Doktorum ‘sen rahatsan bebekte rahattır, kendini zorlama sola yatıcam diye’ dedi. Özen gösteriyorum sol tarafa ama zorlamıyorum kendimi hiç☺️ Ayrıca sırt üstü de yatıyorum, nst’de ultrasonda bile sırt üstü yatıyoruz ne zararı olacak ki?🙏