Sinan35eda Mzzz he peki şeker yüklemesi sonrası ne zaman çağırıyor bı ay demez inşallah ya erken erken cagirsin gideyim göreyim oglusumu olmuyor böyle ozluyom ya
Mzzz Sinan35eda ben sonuçlari gösterdim şimdi ayda bir kere gidildiği için diğer kontrol gününü bekliyorum mecbur 🙏😇
Sinan35eda Bebegim234- hamileliğin ilk zamanları normal bence baş ağrısı dönmesi birde havalar sıcak bendede oluyor o baş ağrısı bazen sicaktan
Sinan35eda Mzzz ya gene bekliycez uzun süre desenize hayırlısı sağlıklı olsunlarda ama dayanamıyorum görmezsem iyi olduğunu bilmezsen bugün gün geçmiyor sanki inanki yarın gidicem diye