Ya kzlar bebegim en az 1 haftadan beri ters durus, basi yukarda yani ama hickiriklarini vajina bolgemde hissediyorumm. Eger o meshur kalp atisi gibi duzenli olarak atan sey hickriik degil de baska bir sey mi 😂 cnku pzt doktora gttigimde ters duruyordu ve hckiriklarini aasagida hssttgmi syledimm. Burada yorumlara bakinca asagi dönmus demekki flan deniliyordu. E dun yine doktora gttim bas yukarda hala. Cozemedim ya huu. Ya dönüp dönüp duruyor ya da o sey hickirik degil de tekmelemesi falan mi anlamadim yaa. Sizin nasildi bu hckirik ve bas donme meselesi 🙄🙄