yaseminnnk Edaaa1 ben hiç bir belirti yokken ne açılma ne sancı ne nişan ne su sıfır belirti ama suniyle doğurdum 39 da. Kardeşimin eşi 40+3 oda belirtisiz suniyle doğurdu.
Bulbulyuvasi yaseminnnk devlette mi oldu bu? Beni niye 42ye kadar bekletmeyi teklif etti vicdansızlar 1.5cm de açılmam var
Edaaa1 yaseminnnk Böyle duyunca içime bir ferahlık geliyor. Doktorumla tekrar konuştum başlatmalıyız dedi. İnşallah benim de sizin gibi olur normal doğumla hayırsıyla alırım kucağıma
yaseminnnk Bulbulyuvasi yok özel. Ama ben mecburi suni aldım plasentaya giden damarlardan birinin akışı durmuştu. Ne olur ne olmaz diye doktor suniyle başlatalım demişti
Pyrzysm Edaaa1 benim bebeğim anensefali doğduğu gibi ölecekmiş yaşamla bağdaş kuramıyorlar beyin gelişmediği için evet almaları gerekiyor ama sezeryan yapmak istemiyorlar bitane normal doğumum var buda normal olsun diyor