ayseuzzz 4 haftalık hamileyım beta hgc 784 çıktı bu normal mi sizce çokmu yüksek yoksa yardımcı olun arkadaşlar
Muhammedamine ayseuzzz kese 5 haftalıkken görünüyor buda beta değerinin ortalama 3000 lerde olması demek çok yüksekten ziyade ya olması gerektiği kadardır yada az biraz az 🤗 ama beta 20 de olsa önmli olan sağlıklı bir yükselme olup olmadığıdır canım
merii07 ayseuzzz benim ilk 669 cikti 2 gün sonra gel 1300 olması lazım dedi korktum bi ama 3300 cikti. Iki günde iki kat artış oluyormuş normalde yani korkma artıcak o canim