Waveyla01 Papatyam136 Canm benimde 3 düşüğüm var bendende bu testleri istemişlerdi trombosit cikti kanda pıhtılaşma düşüklerin sebebi buymuş daha sonraki gebeligimde kan sulandirici igne kullandım doğuma kadar hergun göbekten iğnemi kendim yaptım.Doktorunda olası bir hamilelikte aynı sorunu yasamaman icin bu testleri istemiş senden.. Hakkında hayırlısı olsun canm.
MonicaGeller Papatyam136 kayıp neden oldu ona bakılacak canım demek ki. Doktorun önlemli davranmş ilk kayıpta yaptıracak testlerini. Eşimden de ister muhtemelen. Ona göre bir tedavi uygulanır.
noble1 evet genlerinizde mutasyon var mı bakılacak. hende de bakıldı bu testlere, pıhtılaşmaya karşı önlem ilaç alıyo ve iğne oluyorsunuz gebe kalınca.
MonicaGeller Waveyla01 merhabalar. Düşükleriniz kaçıncı haftalarda olmuştu. Ben de 2 kere düşük yaptım 10. Ve 12. Haftalarda :(