Kbradyr 34+3 haftalıgız bende hastane çantamı hazırladım sizlerle paylaşmak istedim eksik gördüğünüz şeyler varsa söyleyin kızlar ilk dogumum çünkü 😘😘 Benim için; 1. Lohusa takımı 2. Pijama takımı 3. Kalın yelek 4. Şal, yemeni 5. Çorap (3 adet kalın) 6. Kilot (3 adet geniş) 7. Atlet (2 adet) 8. Emzirme Sütyeni 9. Terlik 10. Göğüs pedi 11. Göğüs ucu 12. Hasta bezi, orkit 13. Kagıt havlu 14. Kişisel bakım ürünleri Bebegim için ; 1. 10 lu hastane çıkışı + bez ( hemşireye vermek için) 2. 5 li hastane çıkışı 3. Yedek tulum 4. Yedek şapka, çorap,patik, ağız bezi 5. 10 adet yenidogan bez 6. Pişik kremi 7. Küçük su biberonu 8. Emzik 9. Hurma, zemzem suyu 10, kalın battaniye 11. İnce battaniye (kundak için) 12. Yüzüne örtmek için sarı tülbent 13. Islak mendil ( yenidogan için) 14. Puset
Denizkizi Kbradyr kendınız ıcın evde olan bır pıjama, tayt veya esorfman altı da alabılırsınız .. kanama cok olursa bır takım yetmeyebılıyormus ..
Denizkizi Kbradyr bu arada sarı tülbent kullanmayınız doktorlar onermıyor , cocuk sarılık olursa aynı renk tonu olunca fark etmeyız dıye , ben beyaz yada pembe tülbent goturcem ..
Kbradyr Dilans zemzem suyu ilk odaya geldiginde bebegin ağzına bir damla damlatarak, hurmayı ise içinin yumuşak yerini çıkarıp biraz ezerek diline sürülüyor Hafif tadını alsa yeter canım bizde böle yapıyolar yenidogan bebege