DefneninLiya Kızlar daha yeni antibiyotik tedavisi gördüm 7 günlük.26.haftadayiz adet gibi kasıklarım ağrıyor ya 😩 4-5 gündür devam ediyor neden acaba yaşayan var mı
Kiymetyildiz Antibiyotiği kaçlık kullandınız? Bazen bağırsakları bozabiliyor ishal ve karın ağrısı yapabiliyor belki bağırsaklardan kaynaklıdır