Canselllll Arkadaşlar 9+2 haftalık hamileyim 5. Haftadan başlayan mide bulantım hiç değişmeden devam ediyor cok kötüyüm sanki hiç iyilesemeyck misim gibi hissediyorum geberiyorum. Sizin kaçıncı haftada bitti bulantılarınız.
Daisyy Canselllll ben de aynı durumdayım. 5 haftalıkken başladı bugün 9 olduk hala devam. Bugün doğru düzgün bir şey yemediğim halde 2 kere kustum. Genelde bana 1 ay sonra geçer diyorlar ama belli olmaz kimisinin daha geç
Vurgen97 14 haftada azalmıştı ama 15 haftama kadar ara ara kusuyordum :( Umarım senin de bir an önce geçer çok kötü çünkü :/