Ben de hamilelikten önce kullanmıştım nioli yağı mantar için, bende işe yaramamıştı. Yoğun bir mentol kokusu var bilginiz olsun, günlük ped veya öyle hava almayan bi yüzeye damlatmamaya dikkat edin, hava akışı olup uçması lazım o yağın yoksa çok yakıyor, bu bebeğe zarar verebilir kanaatindeyim.