Valla berbat ötesi. Bulantı fln şükür sebeplerim. Her hafta bir leke bir kanama. İğneler fitiller korkular. Dün acillik oldum kahve kırmızı kanamam geldi. Elim ayağım titreye titreye acile gittim. Keyfi yerindeydi. Kanama alanı yok. Rahim ağzında çok az var onu atıyorsun muhtemelen dedi. Dakikalarca baktı doktor sağolsun. Yine de iğne yaptırdı bi tane. Her ihtimale karşı. Yarın 11 haftalık olacak ama dün orda 11+1 geldi minikimiz