ucr13 Kızlar 1 haftadır bebeğimin hareketleri çok güçlüydü dışardan resmen ne yaptığı görünüyordu beni rahatsız edecek derecedeydi 2 gündür sadece elimi karnıma koydugumda hissediyorum kordon falan dolanmış olabilir mi çok korktum
Beyzanurr53 ucr13 benimde o haftalarda sürekli öyleydi çikolata yiyip sola yatınca bi süre hareket ediyordu sonra yoktu 29 haftaya kadar böyle devam etti sonra normale döndü
Yaz_mina ucr13 Ben de üç gün önce gittim hareketleri az gibi geldi diye doktor çikolata ye sol tarafa yat yarım saat 45 dk bekle hareketleri almazsan o zaman hastaneye gel dedi.Kontrole gittiğimiz de bir sıkıntı gözükmedi ama doktor sen takip etceksin diyor
Merveeemelekkk ucr13 benimde öyleydi hareketleri güçlüydü 3 gündur hareketleri az hissediyodum cuma günü doktora gittim bebek gayet iyi pozisyon kaynaklı olabilir yada yorulduysan ondandır dedi doktor . Çok şükür bugün normale geri döndük