Hlya123 Merhabalar 12+2deyim ikili tarama testine gittim dün ultrason da bir sıkıntı yoktu ense kalınlıgı burun kemiği vs kan tahlili verdim sonucunu bekliyorm doktor nifty testi hakkında bilgi verdi yaptırmalı mıyım karar veremedim
mnli Hlya123 bence ikili yerine direk nipt yaptırmak mantıklı evet pahalı biraz ama %99 sonuç veriyor ve pek çok şeye bakılıyor ama siz ne olursa olsun doğuracağım diyorsanız başka yaptırmaya gerek yok çünkü genetik rahatsızlıklara zaten anne karnında müdahale edilemiyor zaten