Elif_111 5 buçuk haftalık hamileyim test verdim 9000 çıktı ikiz olma olasılığı var mı acaba yüksek çıkmış dediler
bebegimmm60 Elif_111 ikiz olup olmadığı beta hcg ile anlaşılmıyor canım benim de değerim yüksekti ikiz olabilir mi diye sormuştum onla bir alakası yok demişti doktorum. İkiz olup olmadığı ultrasonda görülebilirmiş sadece
Elif380 @Elif_111 evet bence de yüksek çıkmış benim de 5+2 yim şimdi yarın kan vermeye gideceğim bakalım kaç çıkacak
bebegimmm60 Elif_111 doktorum bana özellikle sebebi şu gibi bişey dememişti sağlıklı gebeliklerde yüksek olmasına çok takılmıyolar beta düşük olursa eğer üstünde duruyolar dış gebelik kimyasal gebelik vs olabilir diye
elifsen 5haftalıkken 1300 küsürdü benim ama ikiz gebeyim. Beta ile alakalı değil. 30.000 olup tek olan da var. Çift yumurta ise 5.haftada belli oluyor iki ayrı kese. Tek yumurta ise 8-11 arası anca belli oluyor