Merhaba anne adayları, şuan çok karışık bi ruh halindeydim ve fikirlerinize ihtiyacım var.. ben geç evlilik yaptım şuan 39 yaşındayım eşim 36 yaşında 3 yaşındada bir oğlum var.. eşim ile evliliğimiz çok da güzel değil kavgamız çok yoktur ama anlaşamıyoruz o hiç ilgili değildir sohbetimiz yoktur sevmeyiz birbirimizi.. cinsel hayatımızda 2-3 haftada bir eşim için kabul ettiğim beni hiç o konuda mutlu etme çabası olmayan bi şekilde.. kendisi 2. Çocuk istiyordu ama ben böyle batan bi gemiye 2. Bi çocuk daha getirip onunda başını yakmak istemiyordum ama en son yakınlaşmamızda eşim özellikle kendini tutmadı ve ben şuan 6+6 haftalık hamileyim.. hislerim çok karışık bir yanım oğlum yalnız kalmayacak diye sevinçli diğer yarım 40 ında doğurup nasıl yapacaksın yine hep sen ilgileneceksin eşin gidip fosur fosur yatacak ben yıpranacağım diyor.. ekonomik sebeplerde cabası evimiz kira ben çalışıyorum oğlum özel kreşe gidiyor.. bakacak kimse yok işten ayrılmam lazım o zaman daha kötü olacak.. şuan bile oğluma herşeyi ben alıyorum babası pintinin teki.. o kadar ruh halim karışıkk ki hala doktora bile gitmedim kontrol için.. sizin fikirlerinizi merak ediyorum.. şimdiden teşekkürler