naneliseker_ Ben clexane kullanıyorum, 28. haftadayım ama hala göbekten yapıyorum. İlkinde göstermek amaçlı hemşire yapmıştı, ama bayağı yan taraftan yaptı yani göbekten uzakta, ben de öyle devam ediyorum, zaten diğer yerler gerildiği için olmuyor, olsa bile korkuyorum bebeğe gelir diye. Bacaklarıma yapayım dedim bir ara mosmor oldu, hala izleri geçmedi😔 Allahın izniyle kolaylıkla bitse şu süreç🙏