Cemree995 Kızlar merhaba. 8. Haftadayım kasık ağrımın yanı sıra inanılmaz bir sırt ağrısı yaşıyorum. Aranızda yaşayan var mı ?
Aishvet7 Cemree995 bende sabahları uyanınca yaşıyorum onu kasik ve bel ağrısını ama kısa bir süre sonra geçiyor yarın 10 haftalik oluyoruz 🤷♀️
bukizanne Benim de aynı şekilde iki gündür sabahları bel ağrım oluyor belimi zorlayacak vs herhangi bir harekette de bulunmadım üşütmüştü olabiliriz bilemedim 🤷🏻♀️
zengooo Acaba sürekli yatmaktanmi benimde oyle 9 haftaligiz hatta dun dedim acaba düşük mu yapcam belim kuyruk sokumum agrio