Ftmnct
Merhabalar kızlar 36+2 haftalık gebeyim. Birden göğsüm sızlıyor bir kaç saniye ye geçiyor . Acaba süt kanalları ile falan mı ilgili ilk bebeğim emmesini çok istiyorum . Heves ettim sanırım 😃 ayrıca birde sağ el ve parmaklarım da uyuşma karıncalanma başladı . Olabilir miş Doğumdan sonra geçermiş benim gibi yaşayan oldu mu acaba ? Çok rahatsız edici bir durum tutma kavrama gücüm düştü . Bebeğim gelince sıkıntı yaşamak istemiyorum 😓 inşallah Doğumla beraber birden kesilir