Nerminn5308 15 gün önce hiç belirtim yokken suyumun çok azalması sebebiyle suni ile doğumu başlattı doktorum. 30 saat sonunda çok şükür bebeğim sağlıkla doğdu. Pes etmeyin, sabredin, bebekte bi sıkıntı olmadığı sürece normal doğum oluyor. Ben doktoruma güveniyordum sonuna kadar o ne derse onu yaptım, sezaryen deseydi de itiraz etmezdim.