Mine9166 progestan kullanırken çok akıntım oluyor diye günlük ped kullanıyordum, şimdide sıcaklar yüzünden böyle kaşıntı oldu işte… araştıracağım başka doktor. bide cok sacma bsey sorucam. az önce ocagı falan camasır sulu aceyle temizledim, ellerimde hafif camamsır suyu kokusu kaldı iyice yıkadım ve fitilimi yaptım bisey olurmu 🥺