Evet canım benim de öyle 35+1 deyim bende . Toplardamarın sağdan geçişi ile ilgili bir durum tanımını tam yapamam ama bu yüzden sol tarafınıza yatın diyorlar damar üzerinde baskı oluşmaması adına. Sana tavsiye vermek isterdim ama kelin ilacı olsa başına sürerdi 🥲