3 tane kedim var herhangi bi problem yaşamadım. Toksoplazma adında bir bakteri var ve bununla enfekte olan kedilerin dışkısında bulunuyor. Bununda önüne parazit aşıları geçiyor. İç-Dış Parazit dediğimiz bir aşı. 3 ayda bir yenilenir. Çok masraflı birşey değildir. İlla kedinizde toksoplazma vardır diye değil, oluşmasın diye aşı önemli. Tuvaletini siz temizlememeye çalışın, eğer mecburen temizliyosanız da kokusunu solumadan eldiven takarak temizleyin bir sorun yaşamazsınız