Esenturgay canım geçmiş olsun. Belki aynı şey değildir ama benim de doğumdan sonra başlayan bir türlü geçmeyen kaşıntılar vardı tüm vücudum kaşınıyor kabarıyordu.kaç doktor gezdim biri yok bu uyuz dedi uyuz ilaçları verdi diğeri bu alerji dedi alerji hapları verdi hiç biri işe yaramadı.gece kalkıp kaşınıyordum kaşıntıdan uyumuyordum iki ay falan çektim ben bunları doktorların her dediğini de yaptım hiçbir gelişme yok.en son bir haccameye gidip hacamat yaptırdım çok şükür bin şükür şifayı veren rabbime hacamattan sonra çok hafifledi ve zamanla o da geçti. Oğlum 3,5 aylık falandı kurtuldum o kaşıntılardan.bence sizde bir deneyin hacamatı. Belki bebeğinizin sütünü kesmeye gerek kalmaz.