Nazlicann0 Kızlar daha 5 haftalığım ama 2 gündür baş ağrısından gözümü açamıyorum. Siz bu dönemde yaşadınız mı neden kaynaklanıyor. Parol içiyorum ama hiçbir işe yaramıyor😞
TBusra Nazlicann0 çok kötü günler geçirdim baş ağrısından sanırım 18. Haftaya kadar devam etmişti ağrılar. Magnezyum kullandım. Parolu yarım saatte bir üst üste alıyordum günde üç kere olmak kaydıyla. Sonra bir anda kesildi şükür. Çok zor sabır ve acil şifalar diliyorum🌺
3prens1prensesmom Nazlicann0 geberiyorum bas agrisindan cildirmak uzereyim uykumda bile agriyor parol fayda etmiyor napicam bilmiyorum 🙄🙄
YigitPoyrazMomm Nazlicann0 migren hastasiyim bende maalesef parol gibi haplar asla ise yaramıyor acile gidip parol serum takıyorlar çok iyi geliyor canım yakınında hastane varsa gitmelisin
Nazlicann0 TBusra çok kötü gerçekten ya tek taraflı sağ tarafım ağrıyor komple. Magnezyum henüz almadım parola cok yüklenmek istemiyorum içsem sorun olmaz değilmi günde üç sizin gibi😞
Jalovemes Migren taşı iyi geliyo sürekli çantamda taşıyorum ağrıcak gibi oldumu çıkarıp hemen sürüyorum