DilekKorkmaz02 31+3 olduk bugün. Dün ve bugün karnımın küçüldüğünü hissediyorum. Gaz falan olabilir mi diye düşündüm ama korkuyorum yinede. Var mı böyle durum yaşayan ? Perşembe doktor kontrolüm var ama pazartesi görünsem mi ?
DilekKorkmaz02 Sevgidmrbg Sevgidmrbg Merhabalar. Hayır olmadı hatta korkulacak hiçbir şey yok. Ben sürekli çok yiyordum midem de şişiyordu. O gün yemekle alakalı az yemişim midem küçülünce karnımın küçüklüğünü hissettim. Baya hamilelikte bu durumu yaşayanlar da oluyormuş ☺️