6+3 üm iki haftadır bitmeyen lekelerim vardı. Dün aksam akıskan kırmızı kanama gelince gittim doktora bebek iyi kalp atışını da duyduk fakat kese yanında bir bucuk cm bir şey gördü doktor bile ilk defa görüyorum dedi. Acil doktoruydu. Başına böyle bir şeh gelen var mı?