Nerminn5308 Blabaj11 bende ayniyim 41+0 ama hicbirsey yok yarın yatıs yapılacak suni sancı olacsk kafam allak bullak 😣
Blabaj11 Benimde yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler ilk kızım da suyum gelmişti ama erkek olunca değişiyor galiba