battaniyemkareli Senosss77 bende burda bekleyim. doktoruma sordum, beslenme düzenini değiştir ve genel cerraha git dedi 😂😂😂😂😂😂😂
ggelen Senosss77 ben 1 aydır falan kabızlıkla uğraşıyordum bi kaç gündür kefir içiyorum acayip iyi geldi 2 gündür çok rahatım
Yaso36 Senosss77 kayısı yatmadan yada sabah kahvaltıda benim kadar kimse ağlamamıştır tek çare kayısı ve yürüyüş