39 haftalık hamileyim gece yarısı ve sabaha doğru sancılarım oluyor ozellikle 1 haftadır ama ne suyum geldi ne nişan. Doktorum nişan görürsen gel demişti ama karnımda taş gibi oluyor ilk gebeliğim endişeleniyorum. Sizce ne yapmalıyım. Hastane baya uzak beklemeli miyim?