Sema68 bir kızım var sezeryan doğum yaptım. ikinci bebeği istedik olmayınca üniversite araştırma hastanesinde rahim filmi çekildim 2 tüpünde tıkalı dediler sezeryandan sonra olabiliyor bazen böyle dediler 1,5 yıl falan denedik çok dua ettim.. 4 hafta önce hamile olduğumu öğrendim elhamdülillah. Yani imkansız diye bir şey yokmuş