Limeekce Merhaba bende 3 tane bel fıtığı var ilk doğumum olacak normal doğurmak istiyorum ama genelde duyduğum şey ıkınma ile belini zorlayabilirsin o yüzden çok yüksek ihtimal sezeryan olursun . Başına gelen var mı bel fıtığı olup normal yapan
Yncatc Limeekce var hemde zorlarsam felç kalacağın yerde dedi ama normal yaptım bir sıkıntı olmuyor hurafe gibi birsey o dedikleri
Tugbakara Limeekce inanma bence böyle şeylere bende bel kayması + 7 fıtık var normal doğum yaptım 2 sene önce şimdi 5aylii yine hamileyim
2019-ikra Limeekce aslında doktor bravo dedi çünkü bel tutuyor herşeyi ve ıkınırken zorlama olursa geri patlar fıtık ve 3 tane daha var bende ikinciye hamileyim Buda normal görünüyor
Betbetbet Tugbakara hamilelik ve sonraki dönemlerinizde zorluk cekmediniz mi fıtık ve bel kaymasına baglı ağrılarınız cok olmuyor mu