mucizeolsunn Ozenkus ben de 21 yaşındayım bu ay bi sorun çıkmazsa aşılama yapılacak çok tedirginim nasıl geçiyor süreç ağrılı mı oluyor
Ozenkus mucizeolsunn yok ben anestezi altında girdim zaten korkulcak bişey yok ilk gün biraz kasıklarında batma oluyo
mrvsrcn Kader69 benim ilk aşılamam tuttu evet idrara sıkışıktım hatta o kadar sıkışmıştım ki aşılama işlemi sonrası beklediğim o yarım saatte daha fazla tutamayıp altıma yapmıştım 😂😂😂😂