1prensesannesi_ Bu haftalar ile ilgili bi yazı okumuştum.
“Uzun süre sırtüstü yatmanız, hatta son haftalarda birkaç dakika bile sırtüstü dönmüş olmanız, kan basıncınızı değiştirecektir. Büyüyen karın, kalbinize dönen ana damara basınç yaptığı için kalbe dönen ve kalbin pompaladığı kan miktarı azalacak ve tansiyonunuz düşecektir. Aynı etkiyi, aniden ayağa kalktığınızda da baş dönmesi, bayılma hissi şeklinde hissedebilirsiniz. Bunun için, özellikle yataktan kalkarken yavaş hareket etmeli ve yatarken olası sırtüstü dönüşünüzü engellemesi için sırtınızın yan tarafına yastık yerleştirmelisiniz.”
Yani yaşadığımız şey çok normal bende de oluyo hatta dönme hissi normal bi baş dönmesi gibi de değil sallanarak geliyo ayaktayken itiyolar gibi falan ☺️