Btlabk Nurkoylms 12. Haftaya kadar istediginiz gibi uyuyabilirsiniz dha cok yeni hamilesiniz 12. Haftadansonra göbek üstü yatılmıyr zaten bebek rahatsız olsa sizi yatırmaz
Btlabk Nurkoylms pardon yanlıs okumusum🙈12 haftadan sonra yüz üstü yatmayın diyorlar sola saga yan yatabilirsiniz
Bramasole Nurkoylms bir şey olmaz korkmayın ben de korkuyordum doktoruma sormuştum rahatsız olana kadar nasıl yattığının bir önemi yok göbeğin büyüdükçe yüz üstü ve sırt üstü yatmak istemeyeceksin zaten demişti. Dediği gibi de oldu 29. Haftadayım bazen uykuda sırt üstü uyuyorum bir anda nefessiz uyanıyorum yan dönüyorum😂 yatamayana kadar tadını çıkarın 😅
1996snl Nurkoylms ağa sola yatmaya almıştır kendini canım şimdiden bilgim yok şuan yatman doğrumu die ama ben yatmazdım ne olur nolmaz die
Btlabk Nurkoylms ben 38 haftalıgım bebek rahatsız oldumu bir sekilde belli ediyor yatırmıyor zaten bacagınızın arasına yastık koyup uyuyn daha cok rahat edersiniz
Tgcccc Ben 39 haftalıgım arada bir hala yatıyorum mecburen bünye istiyor yani çok da sorun etme,ama bilinçli bir şekilde hep sola yatmaya calis♥️
Cgllay Nurkoylms ben doktoruma sormustum sürekli sola yada saga yatıyorum ama düz sırt üstü yatınca daha rahatım ınternette de sırt üstü yatınca kordon dolanması olabilir diye okumustum öyle mi acaba diye sordum yok öyke bisi herseye ınanma dedi 7. Aya kadar sırt üstü yatabilirmisiz
Hoppala78 Dr Kağan Kocatepe bu konu hakkında konuşmuş annenin bi sorunu olmadığı sürece birşey olmaz zaten bi sorun varsa öyle yatınca rahatsız olur ve yatamazsınız diyo dinleyin isterseniz
Mzzz Şuan haftan küçük olduğu için sorun olmaz muhtemelen ama zaten ilerleyen haftalarda sende rahatsız olacaksın yatamiycaksın sırt üstü korkma 🙏😇
Nurkcy Nurkoylms 37. Haftama geldim başından beri sırtüstü uyuyorum, sağa ya da sola hiç bi zaman yatamadım, hep ağrı ve kasılma yapıyordu o zaman.. bi sıkıntı olmadı şimdilik.. 1 haftaya doğurucam zaten inşallah 🙏🏻 😊
filialunae Nurkoylms ben şuan 23 haftalığım sırt üstü yatmak rahat geliyor hala bana. Zaten merak etme bebek sırt üstü yatırmayacak duruma geldiğinde anlarsın sen rahat edemezsin zaten. Yine de bebek çok büyüdüğü zaman alt ana toplardamarlar baskı yapacağı için çok sırt üstü yatılmamalı rahim kanlanması azalabilir. Ama ben 23teyim hala rahatım korkma ilk zamanlar ben de korkardım. Ama yine de hep o pozisyonda kalmamaya çalış