Ahahdhshdh Kızlar merhaba doktorum izinde olduğu için gidemedim folikle progestan kullananlar bittikten sonra kullanmaya devam ediyor muyuz doktor mu karar veriyor bilgisi olan var mı
yenibirannis Ahahdhshdh folik asiti 12 haftaya kadar kyllanılıyor progestanı Dr kara veriyor ben 16. Haftama kadar kullandım
Rmysyldrmmm Folik asit ilk 3 ay progrstanıda doktor ne kadar diyorsa o kadar süre kullanıyodun riske bağlı sanırım