Mmeleklr2 3 kere dışarı çıktık, yaklaşık 10 gündür başladık tuvalet eğitimine. Her dışarı çıktığımızda bez taktım, anlattım oğlum evde değişicez diye, baktım eve kuru bezle dönüyoruz artık külot giydirip çıkarıcam, yanıma da yedek çamaşır alıcam artık. Bizim artık kaçırma durumumuz yok, siz yine de kendi çocuğunuzu bilirsiniz, alıştırma külodu kullanabilirsiniz