Ahahdhshdh benimde hamileliğimin o dönemlerinde bir dişim kırıldı hiçbir sıkıntı yoktu ağrı acı bilmem ne ama 32. Haftadan sonra dayanılmaz bir ağrı başladı ara ara giriyo ağrı ama dayanılmaz derecede bir ağrı 38+4 teyim hala günde birkaç kez o ağrıyi yaşıyorum bence biran önce bı diş hekimine git ne yapılabilir baktır. Benim iki gün sonra doğumum var doğumdan sonra gidicem.