acemii_annee benimde önce düşük riski kaç gün öyle yattım o bitti derken şimdide plesenta Previa dedi eşi önde ddi, korkuyla oturuyorum her an kanama olur korkusuyla bu günlerde gececekmi acaba yine halimize binlerce kez şükür isyan etmiyorum ama çok üzülüyorum