tazeanneeeeeeeee Amin insallah🌺
Çok şükür cok zor olmadi 3 cm falan acikligim vardi suni sanciyla desteklediler 2 saat kadar falan dayanilmaz bi sanci cektim ama dogdugu an yeniden doğmuşa dönüyor insan.
Yatışım verildikten sonra 4 saat icinde dogumum gerceklesti🌺
Sizin ilk dogumunuz galiba sonuna kadar güzel düşünün güzel olsun kendinizi korkutmayin icinizi ferah tutun bol dua edin 🌺birde açılmanız oldugu an
Meryem ana eli otu diyolar ben doğuma gitmeden onu suya koymustum Dua okumustum ustunede.
Burda okumustum bayada faydasini gordum belkide acilmam o yuzden cabuk ilerledi😊