tazeanneeeeeeeee Ben geçen hafta oldum çatı muayenesini. Sonrasında nişan ya da su gelebilir diye duymuştum ben de ama hiç öyle bir durum olmadı. Sanırım yapan doktora göre değişiyor. Benim doktorumun eli çok hafifti, birkaç saniye sürdü zaten neredeyse hissetmedim bile