aasenamerve Oziss Eşim. Duyduğu ilk an kızım olacak benim dedi. Doktor ilk kontrolde çıkıntı görüyor gibiyim dediği halde “hayır kızım olacak” dedi. Gerçekten de kız babası oluyor. Allah gönlüne göre verdi. Oysa yalan yok ben erkek hissetmiştim 😊
EsraAykzdemir Oziss ben kız hissediyordum hatta o kadar emindimki cinsiyetini bile sormuyordum doktora 15. Haftada kız oldugunu öğrendik🤗
Minnosunannesi Oziss bana etrafımdki herkes senin kızın olcak derken ben görürsünüz oğlum olcak diyodum. Öylede oldu inşallah sağlıkla gelsin 💙
Burcuk Oziss DHA ortada Bebek yokken hep erkek ismi bakmışım. Bir de akrabalar vr arkadaşlar hamile olduğumu duyunca onun oğlu olur demişler
humaninannesi61 Valla ben erkek hissediyordum. Bütün belirtilerim de erkekti ama kızım olacak Allahın izniyle 😌 Bende tutmadı 🤷🏼♀️😵
lkayRazgatLolu humaninannesi61 aynenn bnmde öyle. Kız olursa şok olurum o kdr eminim diyodum o derece😂
humaninannesi61 lkayRazgatLolu Valla bende😂 Eşim özellikle kız diyordu onun dediği doğru çıktı 😍 Ama ben sağlıklı olması ilk önceliğim olmasıyla beraber hep ilk cocuğum kız olsun istiyordum. Gönlüme göre verdi Rabbim elhamdulillah 😍😍
MerveS Bende kız hissediyordum ama oğlum olacak bendede tutmadı Rabbim neyi nasip ederse bizimki istek üzerine his galiba 😊😊
Esmaa Ben 100de100 erkek hisediyordum erkekde cikdi hic zaman hislerimde yanilmamisim sukur indide oyle oldu😊😊
Belos92 Hamile olduğumu öğrendiğim ilk an aklıma bir kızım olucak dedim çok şükür bir kızım oluyor 🙏🏼 Hissettim ve kalpten diledim çok şükür Rabbim kabul eyledi 🙏🏼 Allah herkesin gönlüne göre versin eli ayağı düzgün sağlıklı evlatlar nasip eylesin 🙏🏼🙏🏼
AsyeNarSusam Ben ilk çocuğumda şiddetle erkek hissediyordum kızım oldu. Şimdiki hamilelğimdede şiddetlen kız hissediyordum oğlum olacak Allah'ın izniyle. Hislerimle sorunluyum azıcık 😄
Omerinannesi Oziss Bana ilk hamile diye soyledikletinde cevremdeki hetkrs kiz dedi ama ben ruyamda oglan gordum gercektende oglanmis 😀
semabrcn kızım olsa keske ama kesin erkek diyodum erkek olucak ilk duyunca üzülmüştğm erkek ismi bakmak bile istemedim şimdi tam bir oğulcu anneyim oğluşum oğluşum diye seviyorum karnımı bol bol 😍
Esmaa Belirti kiza benziyor amma ben icimden hiss ediyordum dun ayrintili ultrasona gitdim 23 haftamdayim hayla bilmiyordum dun oyrendimki oglusum olacaq zaten bilmis gibiydim boyle iste amma hep eksi isdiyordum😊😊
Oziss aasenamerve benim de eşim ısrarla erkek diyor aslan oğlum diye seviyor 🙂 ama ben bi hafta kız bi hafta erkek hissediyrm bi netleşemedi
aasenamerve Oziss daha önceden de oğlum olsun falan der miydi? Erkek istiyordur belki ondan diyordur 😊 hayırlı sağlıklı sıhhatli olsun da vallahi gerisi boş. Allah gönlünüze göre versin 😊
Oziss aasenamerve aynen tek duam sağlıklı olması evet eşim hep ilk oğlumuz olsun derdi hala kararlı erkek diyor 🙂 bana hiç fark etmez tek kzım kız kardeşim yok bi kızım olursa dünylar benim olur 🙂 ama oğlum olursa da aşık olduğum adamdan bi tane daha 🙂 ay ikiside güzel. Belki de böyle düşündüğüm için hissedemiyrm