Melo-fndkc bebek toplanıp sertleşiyorsa sancini hissetmiyorsundur belki canım. Benimde adet sancısı gibi sancim oluyodu ama dakika tutamıyordm hep vardı çünkü yalancı sancidir ddm. Bebek de toplaniyodu sertleşiyordu karnımın bi ortasında bı sağında solunda. Ama en çok da ortasında toplaniyodu normalden farklı olarak o gün. İki gün böyle geçti sonunda suyum gelmiş haberim olmamis işte idrarımı yaparken gelmiş