Feyzaclk bu ilk doguma özel bi durum mu bunu merak ediyorum . 2-3 bebesi olan analar yazdın lütfen 😁 - ama gel gelelim gercekten bende öyle bişe yaşadım cok kötüydü istemiyordum alın götürün bırakın camiye dedim anneme 😁 napcam bu benim mi yaşlanıyor muyum neden beynimde sürekli soru . Yaşamayan bilemez elbette karnımda bende asla böyle bişe düşünmedim ama dogurunca maalesef oldu ama şuan 2 yaşında uyudugunda özlüyorum uyansa keşke falan 1-2 saat babasına bırakıp dışarı cıkıyorum özlüyorum beni kapıda karşılaması ve mükemmel yani iyi ki doğurmuşum 😁