Anneyimbennanne Nabersiniz. ? Sizde de can acıtan kasılmalarınız var mı?. Can atan tekmeler ya da ? 😏
Fatma120 Evet bende 37+5 aşağıya çok baskı yapıyor kasılmalar çok canımı yakıyor yavas yavas korkuda gelmeye başladı sağlıkla gelsinler☺😅
Anneyimbennanne Fatma120 Amin inşallah bacimm . Normal mi ? Ben sezeryan ama sanki çıkacakmış gbi hissedyrm 😏😄
Gamzeyasarakdogan Merhabalar benimde 36 hafta kasılmalarım ve baskı hissi çok var sanırım zaman daralıyor
Fatma120 @"Anneyimbennanne"valla en son gittiğimde çatı muayenesi yapacak mısınız dedim ben ağrı sanci olmadan yapmıyorum dedi doktor nerden bilcek başka türlü doğum şeklimi bilmiyorum napsam kararsızım