Seyma-sare-polat1 36+4 haftalik hamileyim 3. Hamilelik ama ben böyle bacak ağrısı görmedim ayakta iken sorun yok ama az bir yat kalk yürüyemiyorum resmen sürünerek gidiyorum gideceğim yere benim gibi olan var mi nasil bas ediyorsunuz
Kubra1414 Seyma-sare-polat1 ben ağrıdan uyanıyordum ağlayarak hatta tutuklu kalıyordu her gün bir tane sade Beypazarı soda içtim inanmıcaksın ağrılarım günden güne geçti