SelinKrkmz
sıfır açılma ve suni sancı ile doğum yaptım. Salı günü doğumum oldu , cuma günü dikişlerimin acısı geçti. Cumartesi pazar ev işi ve yemek yaptım. Bana kalsa daha öncede yapardım , o kadar rahat hareket ediyordum evdekiler müsade etmedi tabi. Dikiş acısı da normalde acımıyor ama oturunca tam oturma yerimde kalıyordu bir dikiş oturup kalkarken o yüzden ağrısı oluyordu. Şu an olsa tabi ki önemli olan hem bebeğin hem benim sağlığım ama yine normal doğumu tercih ederim. Hayırla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏