Songl28 37+0 haftalık gebeyim 3 gündür midem bulanıyor sancım yok su gelmesi nişan vs yok bunu yaşayan varmı bebek hareketleri iyi sürekli hastaneye gitmekte istemiyorum Salı kontrol oldum herşey gayet iyiydi
1prensesannesi_ Songl28 bende yaşıyorum canım şuan mide bulantısı benim ağrılarım var ama sürekli hastaneye gitmekte istemiyorum nasıl geçireceğim bilmiyorum 32 haftaligim 🥺
Mutluemos Songl28 bende de var havalardandir çok soğuk su icmemeye başladım biraz kesildi mide bulantım bebis hareketleri varsa kanama gibi durumlar yoksa korkma normal bu Allahin izniyle hersey yolundadır
1prensesannesi_ Songl28 aynen geçen gittiğimde nstye bağladılar sancım çıktı korkuyorum o yüzden ama sabretmeye de calisiyorum bebeğin hareketlerini hissedince rahatliyorum
Songl28 runkli0606 benim ara ara kasıklarım ağrıyor adet ağrısı gibi ama kısa süreli geçiyor ay doktora mı gitsek napsak
Pekdemir Ben 37+5teyim 3 gün önce nstde sanci çıktı 1 cm açıklık vardı 2 gündür kahverengi akıntı var ve devam ediyor ayrıca acayip mide bulantısı var ilk haftalardaki gibi herseyden tiksiniyorum bulantidan birsey yiyemiyorum