Madamerose ultrasonda da genelde hareketli benimki ve benim haftam o kadar ileride değil 16+2 olduk ama ben ara ara hissediyorum buradaki bazı kadınların bir kısmı o haftada hissedilmez, diğer kısmı evet bende hissediyorum diyor yani yapısal olduğunu düşünüyorum siz 23 haftalık olmuşsunuz yani o haftalarda daha bi hissediliyormuş sanırım sizin bebiş hareketli baya demek ki 🥰 bunun sıkıntı olabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum korkma bence güzel bir şey 🥰