vanilyali99 Kafama takılan birsey var .Memurum ve işten çıkacağım sayıyorum 16haftalik izni ve 7 ocakta izin bitiyor diyelim memurlar 15inde maaş aliyor ya şimdi biz eksik maaş mı alacağız böyle bir durumda yoksa tam maaş mi